Report z Druhého zeleného knižního srazu v Plzni

Ahoj všichni :)

Sice je to už skoro týden, co jsem se zúčastnila svého prvního knižního srazu, ale já se tím stejně chci pochlubit a napsat takový kratší report (snad to vynahradím aspoň (nekvalitními) fotkami).
Jen chci dopředu upozornit, že po blogosféře už běhají daleko zajímavější reporty, někde se můžete kouknout i na video (doporučuju třeba Vojtu, protože si díky tomu rozšíříte slovní zásobu o slovo ,,trtat"). 

Začneme jednou společnou ala HARÉM!




A teď už hezky od začátku... 
Vstávala jsem v krásných 6 hodin, protože jsem nakonec jela do Prahy už v úterý večer, a tak jsem nadávky na vstávání v půl páté jenom poslouchala. To bych nebyla já, abych se ale ze spěchu zastavila až v autobuse Student Agency. Naštěstí jsem jen v metru zbytečně vyšilovala a na Zličín dorazila včas. To, že autobus bude narvaný ostatními blogerkami jsem tušila, ale protože znám osobně jen svou bývalou spolužačku a její sestru (Jitka alias Frozie a Markét alias Popelka), tak jsem předpokládala, že si budu moct číst. Osud tomu tak nechtěl a ujmula se mě Baruš (Basterka) a za to jí moc děkuju! :) 

Po vystoupení z busu ... 



Cesta uběhla rychle a předpokládám, že se nikdo nenudil - holky navíc zjistily, že stevard v autobuse byl v Superstar a to se muselo zdrbnout! Po vystoupení z busu jsme počkali na někoho, kdo se v Plzni vyzná, aby se celá naše skupinka v poklidu dostala do Borského parku. Trvalo nám to celkem dlouho, protože jsme se stihli zastavit v obchodech, na poště i v bankomatu. Když jsme se konečně dostali na tramvaj, tak jsme zazmatkovali s označováním lístků a Rodaw to přišlo celkem draho :( Naštěstí se blogeři ukázali jako féroví a soucitní lidé (na rozdíl od jednookého revizora)...

Počáteční odpočívání ...


Do parku jsme oproti Plzeňákům dorazili v početní převaze a po chvilce odpočívání, seznamování (přiznám se, že jak jsem většinu lidí viděla prvně, tak jsem byla trošku mimo) a zkoušení všech dobrot, co kdo přinesl, nás organizátorky v čele s laurdes rozdělily do dvou skupinek a první hra mohla začít. Smekám, protože lepší hra na počáteční rozpaky a oťukávání se nemohla přijít! Každá skupinka si vylosovala krátký název nějaké knihy a měla ho znázornit pomocí vlastních těl, zatímco druhá skupinka daný název hádala. Nemusím asi nikomu říkat, že nám některá písmena a číslice (S, Z a 8) daly zabrat, ale nakonec jsme uhodli všechno! Rozluštíte naše hyeroglify vy? :)

Tak hádejte :)




Druhou hrou bylo hádání knižních postav - jeden člověk hádal, jakou postavu představují další tři blogeři. Anastazie z 50Shades, pan Darcy nebo Katniss jsou jen malou ochutnávkou :)

Hádání knižních postav!





V průběhu druhé soutěže jsme se museli přesunou, pokud jsme nechtěli hrát miss mokré tričko (nechtěly!), a tak soutěž pokračovala v jiné části obrovského a krásného parku. 

Po přesunu...


S horou jídla...

Tam přišla také poslední hra, která byla na dekách - přiřazování knižních postav do jednotlivých bradavických kolejí. Já si vytáhla Katniss (většinu ostatních postav jsem ani neznala a na Měděného jezdce jsem zaslechla spoiler! Který ale snad stihnu zapomenout) a zařadila ji do Nebelvíru, kam byste ji šoupli vy?

Tak kam s ní?


Pak už přišel hřeb celého odpoledne - knižní stopovačka! Originální a skvěle propracovaný nápad byl málem zničen, protože někdo stihl trasu zničit, ale i na tohle byly holky organizátorky připraveny a mohlo se začít. Byli jsme rozděleni do dvojic tak, abychom se navzájem moc neznali a měli možnost se poznat. Já jsem byla s Míšou (ano 2x Míša :D) team Potlouk. Jsem moc ráda, že na mě vyšla právě Míša, protože já ze všech otázek znala pouze dvě knihy! Po hezké půlhodinové procházce (někdo má horší orientační smysl, a tak se prošel o něco déle) jśe dorazili na konec stopovačky, kde už čekala čtyřčlenná porota, aby ohodnotila kreativitu našich odpovědí a udělila nám body.

Vyrážíme! 


Míša začíná zapisovat odpovědi...



A už to bylo jen těžší a těžší ...

Důkaz, že jsme opravdu chodili po dvojicích O:)

Holky se zasekly u vymýšlení inzerátu na pedofilní houpačku (Hvězdy nám nepřály).

Spokojený výraz :)

Tady jsme to trošku popletly, spíš jsme prohodily jména O:)

Většinou byla trasa značena krepákem, ale tady už asi holkám došel...

Blížíme se do cíle...
Přísná čtyřčlenná porota v akci :)

Když už všichni dorazili a měli své body, mohla začít dražba opravdu velkého počtu knih, plakátů, magnetek a taky záložek od Vojty! Holky bojovaly vážně obdivuhodně (já chtěla jen Divergenci a tam jsem neměla šanci :D), bodíky lítaly všude kolem. Největší bitva se strhla o knížky od nakladatelství CooBoo, nečekaně :) co se ale dělo při rozebírání kukátkovských záložek... ,,Bieber skupinka" ví :)

V průběhu dražby :)


,,já" ,,Já" ,,JÁ"!!!

Po dražbě už přišla jen volná zábava a já razila s pár ostatními na autobus v 6. V tašce mě hřály/tížily dvě nové knížky a pět záložek, a to jsem se v Praze ještě potkala s Luckou (Kath), abych si od ní koupila už výše zmiňovaného Měděného jezdce. 

Moje úlovky a bodíky, které mi zbyly!


Konečně bych chtěla moc poděkovat organizátorkám za skvěle propracovaný program! Opravdu se bavil každý s každým, nikdo se nenudil a nebyl odstrčen. Věřím, že příprava celého srazu nebyla jednoduchá! Pro mě to byl můj první sraz, většinu lidí jsem neznala a oni naopak neznali mě ani můj (mladý) blog, ale v ničem to nevadilo a já poznala spoustu nových lidí, kterým děkuju za skvělou atmosféru a už teď se těším na dalši sraz! A vy, kdo jste ještě nikde nebyli přijďte taky, není se čeho bát :)

Jak tak koukám, nakonec jsem se pořádne rozepsala! A to článek píšu na ipadu na stepperu, takźe se omlouvám za chyby!
Fotky jsou většinou moje, další jsem si vypůjčila od Madlenky (díky :)).
PS: moc raději nejmenuju, protože bych na někoho určitě zapomněla, což bych nerada + se mi občas jména dohromady s blogy pletou :( :/ :D

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Report z Druhého zeleného knižního srazu v Plzni

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.