Rozbaleno #3

Ahoj všichni :)
Nebojte se, nehodlám mít na blogu jen články unboxingu, ale dnes mi přišel další recenzák, tentokrát od nakladatelství Brána, kterému chci tímto moc poděkovat!



Co nejdřív také přidám recenzi, která už mi na blogu Neoluxoru vyšla, z čehož mám opravdu radost! Na takovou knížku se recenze píše úplně sama, doporučuju přečíst :)

Ale musím se přiznat, že mi v dohledné době ještě dojdou minimálně dva balíčky, přičemž jeden jsem si právě objednala, zastřelte mě! Procházela jsem si knížky ve slevách na knihcentru a padl mi do oka román Když muži nenávidí ženy. Už jsem o něm tolikrát slyšela hlavně v pozitivním slova smyslu, že jsem mu jako milovník všeho severského nemohla odolat. A když už jsem zjistila, že je doprava při objednávce nad 500Kč zdarma, musela jsem toho využít, knih mám totiž zoufale málo (dřív jsem si všechno půjčovala od kamarádek), ráda bych zaplnila alespoň dvě poličky knihovny, a tak se nikdy nebudete divit, když jsem do košíku ,,přihodila" ještě další dvě. Netopýr byla jasná volba, protože už dávno jsem se rozhodla, že příběhy Harryho Holea si chci pořídit všechny a vzít je pěkně od začátku :) No a Olga mě se svými články na blogu Neoluxoru navnadila na dílo Nicholase Sparkse - To nejlepší z nás, na které brzy uvidíme i filmové zpracování, takže tahle knížka byla jasná volba, protože jsem si cokoli od autora už dlouho chtěla přečíst. Ale tohle všichni určitě znáte ... knížek máte doma na čtení ještě dost, ale nakupovat další se vždycky hodí :)))

Ale teď už se vrhneme na rozbalování ...






Podle anotace už možná někdo tuší?

Tak s pravdou ven...

Ještě jednou děkuji nakladatelství Brána za skvělý recenzní výtisk! Celá knížka vypadá velmi zajímavě, protože skutečné příběhy mám opravdu ráda a tento o vypadá ještě lépe, protože se jedná o životní příběh ženy, která přes den pracovala jako učitelka ve školce a po večerech se stávala společnicí...

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

6 Responses to Rozbaleno #3

  1. Tahle kniha vypadá opravdu, ale opravdu zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu knížku neznám, ale ta obálka je pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. O knížce čtu poprvé, ale nevypadá marně! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu nepoznám a asi by to nebolo nič pre mňa, ale tebe sa hádam bude páčiť.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa kniha zaujala. Síce som o nej ešte nepočula, ale som si istá, že to bude zaujímavé čítanie. :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.