New In #1 aneb čtení na léto

Zdravím všechny :)
Jak se máte? Já jsem se právě vrátila z Prahy, kam jsem se vydala na koncert mojí oblíbené české kapely ZakázanÝovoce a spojila jsem to s další příjemnou událostí - zašla jsem si do outletu knih Neoluxor v Černé labuti a za tu cenu jsem si prostě musela pořídit ,,pár" knih :) A ty vám právě chci ukázat v tomto článku, jehož název vám může spíš připomínat názvy článků z módních blogů. A protože, i když na to sama nevypadám, módní blogy ráda sleduji, nechala jsem se inspirovat :)
Když už vám ukážu nové knihy, spojím to i s těmi starými, které už mi dlouho leží na poličkách knihovny a já bych si je chtěla přečíst (některé znovu) a zrecenzovat :)

Začínáme :)
Zapomenutá - Catherine McKenzieová












Na knížku už jsem četla pár recenzí a protože se mi opravdu hodně líbí obálka i anotace, musela jsem ji mít! Příběh vypadá zajímavě a líbí se mi i částečné zasazení děje do Afriky. (Oficiálně je to dárek pro mou mladší sestru :)) ale je jasné, že jí nedovolím, aby si tuhle knížku nechala jen pro sebe :))

Jediná bytost - Martin Sichinger











Zatím jsem z většiny knih od českých autorů nebyla vyloženě nadšená, ale budu jim i nadále dávat šanci a tahle knížka si mne získala svou anotací - zasazení děje na český venkov v průběhu a okolo druhé světové války slibuje zajímavé čtení. Tuto knížku si přečtou i ostatní členové rodiny, tím si jsem jistá :)

Železný král a Železná dcera - Julie Kagawa





















Fantasy mám ráda a protože jsem chtěla začít s nějakou sérií, sáhla jsem v knihkupectví právě po prvním a druhém dílu série Železná víla. Kdo z vás už se do této série začetl? Koupila jsem správně? :)

Kroky v temnotě - Michelle Paverová











Dlouho jsem nečetla knížku, u které bych se bála, možná i proto jsem tedy sáhla po této, která svou obálkou slibuje hrůzostrašný příběh. Po přečtení anotace jsem věděla, že tuhle knížku opravdu chci, protože by se ten normální pozemský život měl střetávat i s bytostmi, které na této planetě žijí taky, jen o nich nevíme...

Dead of Winter - P.J.Parrish











Kniha v angličtině. Na to si u mne zvykejte :) Ráda čtu knížky a časopisy v angličtině a tady bylo těch knih spousta, tak jsem si vybrala nějaké to krimi.

Box 21 - Roslund and Hellström

















Jako milovníka všeho severského mě nejvíc potěšil tento úlovek. Severská krimi, navíc ještě s prvky fantasy. Co víc si můžu přát :)

A aby toho čtení na léto nebylo málo...
















Ségra si půjčila od kamarádky tyto knížky: PS: Miluji tě, Tahle píseň ti změní život a knížku od vám už díky mé nedávné recenzi známé autorky Lindy Howard, Cizí tvář. Na tyhle knížky se asi vrhnu nejdříve, nemám ráda, když mám u sebe cizí knížky dlouho :)

















Trošku tenisu - to vás snad po poslední recenzi ani nemůže překvapit. Dvě biografie v angličtině - jedna Sereny Williams a druhá Rafaela Nadala. I když ten název poslední knížky vážně nemám ráda, četla jsem už i příběh Rogera Federera, největšího rivala mého oblíbence Rafy :)

















A dojde i na zdravý životní styl! Knížku Allena Carra už jsem četla a nezaujala mne natolik, že bych ji musela číst znovu, přesto asi poupravím starší recenzi z mého druhého blogu (zaměřeného právě na zdravý životní styl a mou osobu :D), protože věřím, že by některé z vás mohla zaujmout. Rozečtenou mám i knihu od Jillian Michaels - Ovládněte svůj metabolismus. Předpokládám, že ta vás bude taky zajímat. Mě samotnou knížka baví a je opravdu poučná, jen se nedá číst celé odpoledne (to by se mi pak o hormonech i zdálo :)). V neposlední řadě chci konečně dočíst motivační knížku Jillian - Bez hranic. Jednou jsem už začala číst, ale neměla jsem dostatek času, tak teď začnu od začátku a pokusím se úkoly uvedené v knize i plnit :)

Uuuuuffff.... není toho málo co? :) Alespoň vím, že se nebudu nudit :) Jinak jsem právě dočetla Hvězdy nám nepřály. Uvidím, jaký článek o této knize napíšu, ale předpokládám, že většinu z vás - milovníky tohoto příběhu - nepotěším :)

Mějte se krásně a užijte si víkend!



Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to New In #1 aneb čtení na léto

  1. Zapomenutá, Kroky v temnotě - tyto dvě knížky mám doma a moc se na ně těším! :)
    Knihy v angličtině nečtu, moc bych to nezvládala :D ale máš můj obdiv!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na PS: Miluju tě se také chystám. :) Železného krále i dceru mám doma pekelně dlouho a ještě jsem se k nim nedostala, škoda. Jen jsem slyšela, že u nás nevyjdou další díly, škoda. :/ Možná si je dokoupím v EN, když se mi série bude líbit, ale kamarádka si to hrozně vychvalovala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to opravdu krásné kousky! :) Nejvíce bych si z těchto knih chtěla přečíst knihu Zapomenutá.

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.