S knihomolem na výslechu #2

Hezký večer všem! :)
Včera jsem si naivně myslela, jak všech patnáct otázek sfouknu v jediném článku ... No, sami vidíte, že se to nepovedlo :) Dnes se ale pokusím ty odpovědi trošku zkrátit, ať máte šanci ten článek vůbec přečíst! Nechci vás okrádat o drahocenný čas :)

Ale musím se pochlubit, že jsem se konečně zaregistrovala na ebux.cz a co na mě hned nevyskočí - Silo od Hugha Howeyho pouze za 65Kč? No nekup to! Jooo patřím k těm, na který slevy prostě působí :)) Takže z toho mám teď obrovskou radost, před chvílí jsem dočetla Zapomenutou a zítra očekávejte recenzi na tohle ideální letní čtení :)

Začínáme/Pokračujeme :)

8. Dokážeš číst, když je kolem tebe hluk?
Nebudu říkat, že úplně bez problému. Všechno se to odvíjí od knížky. Pokud mě baví, nebo pokud jsem už do ní začtená, můžou vedle mě padat trakaře. Když ale do knihy ještě nejsem dostatečně ponořená, tak mám pak problém se soustředit a musím si třeba i ukazovat řádky, abych nečetla jeden a ten samý dokola. Nejhůř se mi ale čte, pokud slyším oblíbenou písničku, to zatím nezvládám :)

9. Máš nějaké oblíbené místo na čtení?
Nemám konkrétní místo, ale snad jako odpověď stačí, že doma! Doma už neřeším, jestli si zrovna čtu na gauči v obýváku, v posteli, nebo teď v létě na zahradě na lehátku :)

10. V jakém jazyce čteš knihu?
Teď v posledních týdnech v češtině, jinak ale s češtinou úspěšně bojují i originály v angličtině (a brzo asi budou převažovat, protože jsem si knih v angličtině teď spoustu postahovala do iPadu :)). Už jsem ale přelouskala i knížku v němčině (plácám se po zádech!).

11.Vybíráš si knihy podle obálky?
Lhala bych, kdybych řekla, že ne, ale ... řekla bych, že pokud má knížka hezkou obálku, chci ji okamžitě. Pokud má průměrnou nebo takovou, jaká se mi nelíbí, tak si ale stejně přečtu anotaci a pokud mě zaujme ta, obálku vážně neřeším. Rozhodující je pro mě název a pak anotace či recenze.

12. Představíš nám nejdelší knihu, jakou si kdy četl/a?
Pffff, tak to netuším. Ale nic dlouhého to vážně nebylo. Za ty delší považuju závěrečné díly Harryho Pottera, přičemž myslím, že Ohnivý pohár je nejdelší. Dál nebyl úplně nejkratší ani Hostitel ... Není to tak, že by mě dlouhé knihy odrazovaly, ale ještě jsem se k žádné nedostala. Teď mám ale zálusk na první díl Hry o trůny.

13. Jaká je tvá oblíbená filmová adaptace?
Filmy moc nesleduju a pokud ano, často ani nevím, že jsou natočené podle knížky (i když to už je v  poslední době většina). Mám ale ráda všechny filmy Harryho Pottera. V poslední době jsem objevila dokonce film, který se mi líbil daleko víc než knížka - Hvězdy nám nepřály. 

14. Je nějaká postava, kterou by jsi si chtěl/a vzít?
Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Kdybych měla plácnout jméno, které mi vyskočí na mysl jako první, asi taky kvůli tomu, že jsem knížku četla nedávno, byl by to Hurikán z Hunger Games :) Ale já nejsem zrovna příznivce manželství, nebo spíš mi nepřijde nutný, takže nad tímhle nepřemýšlím, když se do nějaké postavy platonicky zamiluju...

15. Ve které knize by jsi chtěl/a žít?
Pokud je to myšleno vyloženě jako v knize, v příběhu, tak se snad nedá odpovědět jinak, než v Harrym. Kdo by nechtěl ... :) Ale v Divergenci bych si to taky ráda zkusila...

Taaaak, stále méně se díky těmto otázkám považuju za knihomola :) Jak jste na tom vy? :)))

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to S knihomolem na výslechu #2

  1. Já ještě Hvězdy nečetla, ale po premiéře dost lidí říkalo, že se jim líbil víc film, tak jsem na to docela zvědavá.
    Potterové to dotáhly na pořádnou tloušťku, to je fakt :D ale filmová srdcovka pro mě zůstala první díl, byli takoví roztomilí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pak dej vědět, jak se ti líbil film i knížka :)
      A máš pravdu, jednička je taková ... nejvíc podobná knížce a nejroztomilejší :)

      Vymazat
  2. Do Hry o trůny rozhodně jdi! Pro mě epic dílo :) Ale jestli se ti to potom nebude líbit, tak mi to zlomí srdce a to bych nezvládla :D
    A Hvězdy nám nepřály je krásnej film, taky bych řekla že lepší než kniha :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.