Rozbaleno #22

Zdravím :)

Myslela jsem si, jak si už žádnou knihu na recenzi poslat nenechám, této knize jsem ale nemohla odolat! 




Kombinace detektivky a skotského prostředí mi nemohla uniknout :) Velmi děkuji nakladatelství Panteon za zaslání recenzního výtisku (bohužel poště to trvalo trošku déle) i za pozdrav :)) Recenzi očekávejte brzo! :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Rozbaleno #22

  1. Taky mi přišla. :) Jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný přírůstek, jsem zvědavá, zda se ti kniha bude líbit :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle jsem na tvou recenzi zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, musím se přiznat, že už pouhá obálka mne uchvátila a hned jsem si začala googlit anotaci!
    Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypada to zajimave, skotsky prostredi taky muzu :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.