RECENZE: Mého manžela nezastřelil Kajínek - Eva Jandová

Název: Mého manžela nezastřelil Kajínek
Autor: Eva Jandová (Havlová) - vdova
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 95
První vydání v ČR: 2014

Anotace: Pro mě samotnou i pro celou naši rodinu byla Štefanova smrt strašnou tragédií, která dodnes poznamenává naše životy. Byla to skutečně obrovská rána pro všechny v mém nejbližším okolí. Ti, kterých se událost osobně nedotýkala, ji považovali naopak za obrovskou senzaci.
Po celá dlouhá léta ve mně uzrávala myšlenka očistit Štefanovo jméno a dovědět se pravdu. Konečně zjistit, jak to tenkrát doopravdy bylo. Jsem totiž přesvědčená, že mého muže nezabil Jiří Kajínek, který je za jeho vraždu odsouzený na doživotí!

*****

30. května 1993 došlo k zastřelení podnikatele ve světě fitness - Štefana Jandy - a jednoho z jeho bodyguardů. Tato událost rozpoutala velký mediální povyk, který, i když v menší míře, trvá dodnes. Může za to odsouzení Jiřího Kajínka na doživotí i přesto, že všeobecně přetrvává pochybnost, zda za vraždou Jandy stál opravdu on. Často se ale zapomíná na fakt, že se nejedná jen o případ, který změnil život Kajínkovi, ale také vdově po zastřeleném Jandovi, Evě Jandové, a jejím dvěma dcerám. 

Relativně tenká knížka, která přichází se zpovědí Evy Havlové (dříve Jandové), by se mohla líbit hlavně čtenářům životopisů, protože se jedná o bio/autobiografii. Dozvíte se informace o Jandově dětství, ale hlavně pak o průběhu společného života Evy a Štefana, později Jandových. Autorka Eva vás při čtení mnohokrát upozorní na pozdější možné spojitosti s vraždou, a také vám poodhalí své názory na jednotlivé životní situace. K samotné tragické události a jejímu vyšetřování se dostáváme až v poslední části knihy, kde Eva už otevřeně mluví o svých pocitech a pochybnostech. 

Celý životní příběh hned několika lidí, i když hlavně Štefana a Evy Jandových, je čtenáři předložen stručně, ale přehledně a výstižně. Můžete si tak utvořit svůj vlastní obrázek, aniž by vám autorka, čehož jsem se po pravdě trochu obávala, nějak výrazně nutila svůj názor. V závěru dostanou prostor k vyjádření i Štefanovy dvě dcery, které díky incidentu přišly velmi záhy o svého otce. V knize najdeme také několik fotografií a mapu pro případ důležitých lidí, kterou nikde jinde nenajdete.

Název knihy považuji za takový malý (a věřím, že dobrý) marketingový tah. Je jasné, že jméno, které každý zná, upoutá pozornost, a lidé se budou snažit domoci odpovědí na to, zda je Kajínek opravdu vrahem. Bohužel se o něm v knize, i když z pochopitelných důvodů (autorka sama údajného vraha dříve nikdy neviděla), moc nepíše, a důvody udávané autorkou, proč jejího muže Kajínek nezabil, se mohou zdát velmi chabé. 

*****

Pokud si tedy knížku kupujete proto, že se toho chcete dozvědět více o případu ve spojitosti se samotným Kajínkem, budete možná zklamáni. Na druhou stranu se vám dostane mnoha informací a indicií, které vám umožní, utvořit si vlastní názor a možná znovu otevřít onu pochybnost o tom, kdo vlastně 30. května 1993 zastřelil u Plzně dva muže. Jak už jsem ale zmínila, hlavně milovníci životopisů si přijdou na své, protože je kniha zpracována velmi dobře, přehledně a poutavě.

*****

Vlastní hodnocení:
Knihu jsem si chtěla přečíst, protože mě kauza Jiřího Kajínka, a tedy i Štefana Jandy zajímá. Vždy jsem si přála, aby se jednou dalo s určitostí říci, že vraždu plzeňského podnikatele spáchal/nespáchal právě Jiří Kajínek. Tato kniha mne maličko zklamala snad jen tím, že jsem se nedozvěděla více informací o případu právě ve spojitosti s Kajínkem. Na druhou stranu mě opravdu bavilo (což v tomto případě zní trošku divně, ale snad chápete, jak to myslím) číst životní příběh dvou manželů, kterým osud zrovna dvakrát nepřál. Nikdo z nás nemá rád spoilery a tohle je kniha, kde dopředu víme, jak celý ,,příběh" dopadne. Přesto mě kniha upoutala ke čtení a já se zajímala, jak se život Evy, Štefana a dalších, bude vlastně vyvíjet dál. Vždy je potřeba mít ale na paměti, že tohle je pouze jeden z mnoha úhlů pohledů...

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu najdete ZDE.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to RECENZE: Mého manžela nezastřelil Kajínek - Eva Jandová

  1. Důrazně doporučujeme tuto službu pro ty, kteří mají potíže se snahou obnovit svůj vztah/manželství. On je skutečný obchod. můžete kontaktovat DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Z úcty k tobě a tvým kouzlům musím toto svědectví oznámit všem. Byl jsem u jiných kouzelníků, aniž bych viděl žádný výsledek. Jen jsem si přál, abych k vám přišel dříve, dostal jsem od vás to nejlepší. Můj bývalý manžel byl roky pryč a já jsem všude chodila a hledala pomoc od jiných kouzelníků, ale žádný výsledek, dokud mě můj přítel nepředstavil DR WALE. Poté, co bylo kouzlo lásky hotové, mi od něj konečně zavolal. Jeho kouzla dělala zázraky a můj manžel je zpět plný lásky. Bylo to jako zázrak! Najednou se vrátil s květinami a řekl, že bych mu měl odpustit, byla jsem opravdu ohromená a šokovaná, když můj manžel poklekl a prosil o odpuštění a abych ho přijal zpět. Opravdu mi chybí slova a jsem šťastný, jsi Bůh poslal mně a celé mé rodině. A teď jsem zase jednou radostnou ženou. Děkuji mnohokrát, DR WALE. Pro každého, kdo hledá skutečného kouzelníka, kontaktujte DR WALE NA WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tak vzrušující, že píšu tento článek, abych umožnil lidem hledat pomoc v jakémkoliv rozchodu manželství a vztahu, DR WALE mi přivedl mého bývalého přítele zpět, Děkuji DR WALE za to, že pomohl obnovit tolik vztahové situace, jako je ta moje, byl jsem v bolestech až do dne, kdy mě moje teta představila DR WALE, že získala svého manžela zpět pomocí mocného kouzla lásky s pomocí DR WALE Tak jsem mu poslal zprávu WhatsApp, ve které jsem mu řekl o svém problému, jak mě můj přítel opustil a podváděl mě kvůli tomu její šéfová paní v práci brečím celé dny a noci, ale DR WALE mi řekl, že můj přítel se ke mně vrátí do týdnů a ke mně všechno, o co mě druhý den požádal, bylo jako sen, když mi napsal a řekl prosím odpusť mi a přijmi mě zpět přesně to, co jsem chtěl, jsem teď tak šťastný, když jsme zase spolu. protože jsem si nikdy nemyslel, že se mi můj bývalý přítel vrátí tak rychle s tvým kouzlem. Jste nejlepší a největší na světě DR WALE. pokud jste se rozešli s bývalým milencem nebo vás váš manžel opustil a přestěhoval se k jiné ženě, chcete otěhotnět, nebuďte smutní, kontaktujte: WhatsApp/Viber: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moje žena trpěla rakovinou štítné žlázy, u které bylo potvrzeno, že jde o čtvrté stadium, doktor mi řekl, že s tím nemůže nic dělat, protože nereagovala na léčbu, ale můj přítel nás zachránil a objednal si tento konopný olej z DR. WALE, o kterém řekl, že pomáhá některým pacientům v boji proti rakovině různých typů, tak jsme se rozhodli dát tomu šanci, zatím se moje žena zlepšuje naprosto velmi dobře a v současné době může chodit po domě úplně sama. Cítil jsem, že je nutné nechat ostatní, kteří trpí touto akutní nemocí, že jakmile budete mít dobrý konopný olej, může člověku skutečně dát druhou šanci na život. náhodou, pokud byste náhodou potřebovali tento konopný olej, můžete kontaktovat DR WALE, který mně a mé ženě dodal tento WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    VŠEM VYŘEŠÍ NÁSLEDUJÍCÍ PROBLÉMY
    NA CELÉM SVĚTĚ NA:
    1. Získání svého milence nebo manžela zpět
    2. Duchovní neprůstřelnost
    3. Loterie
    4. Peníze kouzlo
    5. Kouzlo dlouhého života
    6. Kouzlo prosperity
    7. Ochranné kouzlo
    8. Získejte pracovní kouzlo
    9. Stát se manažerským kouzlem
    10. Získejte obrovskou půjčku bez placení jakýchkoli poplatků
    11. Získání peněz z podvodu zpět
    12. Dětské kouzlo
    13. Těhotenské kouzlo
    14. Kouzlo svobody
    15. Kouzlo lásky
    16, mizející kouzlo
    17. Neviditelné lidské kouzlo
    18. Úspěch nebo úspěšné zaklínadlo
    19. Manželské kouzlo
    20. Pomstychtivé kouzlo
    21. Kouzlo popularity
    22. Zabíjející kouzlo
    23. Kouzlo rak
    24. Kouzlo nadpřirozené síly
    25. Kouzlo šílenství
    26. Kouzlo půjčky na dům zdarma
    27. Produkční kouzlo filmů a filmu
    28. Kouzlo HIV/aids
    29. Zaklínadlo tuberkulózy
    30. Zhubněte a kouzla na tělo

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj přátelé, úžasné a úžasné svědectví o velkém kouzelníkovi, o které se opravdu rád podělím. Získat svou ženu zpět je to, co jsem nejméně čekal a nikdy jsem si to nedokázal představit. Já a moje žena jsme pět let manželé a žijeme šťastně, ale najednou se úplně změnila a odvrátila se ode mě a nikdy jsem nevěděl, co se děje, snažil jsem se jí zeptat, ale odmítla mi říct, co problém je, a jak šel čas, usilovala o rozvod. Byl jsem tak ustaraný a zmatený a dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ji dostal zpět, ale nebylo to snadné, myslel jsem, že veškerá naděje je ztracena, a během mého hledání cesty ven mi přítel, který měl podobný problém, řekl o skvělém kouzelníkovi jménem DR WALE, který mu pomohl získat zpět i jeho ženu. V celém svém životě jsem nevěřil na kouzla nebo magii, protože jsem si nikdy nemyslel, že by to fungovalo, ale snažil jsem se dát tomuto muži šanci a k mému největšímu překvapení na mě seslal kouzlo, ale dnes jsme zase spolu v krásném domově. se třemi krásnými dětmi. Jsme spolu opět šťastní a využívám této příležitosti, abych řekl komukoli, kdo prochází podobnou situací, aby ho kontaktoval na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.