BlogTour s Dominikem Dánem a Rudým kapitánem


BlogTour s Dominikem Dánem a Rudým kapitánem

Když mi bylo nabídnuto zúčastnit se Blog Tour, ve které vám já a další vybraní blogeři máme představit jak známého slovenského spisovatele, tak jeho novou detektivku jménem Rudý kapitán, neváhala jsem a souhlasila, i když mě právě v době konání #blogtour čeká nejtěžší zkouška semestru a ostatní nabídnuté knihy jsem odmítala. Proč? Protože mě předchozí ,,dánovka" zaujala natolik, že si chci přečíst nejen knihu následující právě vycházející, ale také všechny předchozí. 

A na co se tedy v následujících 14 dnech můžete u mne na blogu těšit? V prvním článku bych vám ráda představila Dominika Dána a jeho tvorbu. Druhý článek bude trošku oříšek, ale snad zajímavý, protože se rozepíši o hlavní postavě ,,dánovek", Richardu Krauzovi. V dalším článku už se dostaneme k samotné knize Rudý kapitán, ze které si budete moci přečíst ukázku. Pokud budete ještě váhat, zda si knihu koupit, pomůžu vám v rozhodování svou Recenzí knihy. O důvod víc, proč si Rudého kapitána přečíst, je připravovaná Filmová adaptace, o které se rozepíši v předposlední kapitole. Pokud se po tomto článku budete chtít rozběhnout do knihkupectví, počkejte, možná se vám podaří u mne na blogu vyhrát jeden ze dvou výtisků Rudého kapitána v rámci Soutěže, jež vyhlásím v posledním článku!

Já sama už se na tyto dva nadcházející týdny těším a doufám, že vy také! A to si nemyslím, že by #BlogTour byla určena jen pro milovníky knih Dominika Dána, naopak. Já jsem čerstvý fanoušek ,,dánovek" a věřím, že vy se jím můžete stát také velmi rychle! :)

Přiznávám, že u některých pasáží se opravdu jíst nedá...

Pro dnešek je to všechno, zítra ale začínáme naplno! 
Hezký večer

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.