První soutěž - jak jste na tom s angličtinou?

Zdravím! :)
Mé knižní blogování se rozjelo daleko rychleji, než jsem čekala! Na facenookové stránce už vás je téměř 60 a pravidelných čtenářů je více než 40, což jsou čísla, která jsem opravdu nečekala! Soutěž bude tedy jako poděkování, že na můj blog chodíte, komentujete, nebo ,,jen" tiše čtete články! :)

Pokud jste mě už někdy potkali nebo se mnou mluvili, víte, že podporuju čtení v cizích jazycích. Sama jsem se díky čtení v angličtině hodně naučila a teď bych si ráda našla čas  i na čtení v němčině. Abych ale o podporování čtení cizojazyčných knih jen nemluvila, požádala jsem nakladatelství Fragment, zda by do soutěže nevěnovalo knihu Výběr z povídek, která obsahuje jak českou, tak anglickou verzi každé povídky! A že co jsem tak zběžně prohlédla ty povídky vypadají opravdu zajímavě :) Fragmentu děkuji za poskytnutí výtisku této knihy do soutěže, protože věřím, že je to skvělá kniha do začátku čtení v cizím jazyce :)


Pravidla:
Předpokládám, že budu vítěze losovat, ale přesto bych ráda, abyste pro výhru něco udělali. Nebojte se, nemusíte být mým pravidelným čtenářem, ani mě sledovat na facebooku, i když byste mě samozřejmě potěšili ;) Chci po vás pouze pár odpovědí, většinou z vaší hlavy, takže žádné dlouhé vyhledávání!

  1. Jakou knížku od nakladatelství Fragment byste si rádi přečetli nebo mi ji doporučili? (To víte, nemám co číst :D :))
  2. Máte blog? Přidejte odkaz, ráda si počtu!
  3. Vzdáváte se něčeho, abyste mohli číst?
  4. Je něco, co máte na mém blogu opravdu rádi/neradi nebo víte o něčem, co by bylo potřeba změnit/vylepšit?
  5. Napište mi kontaktní mail, na který vám pošlu zprávu, pokud vyhrajete. Odpovědět musíte do 3 dnů.
Hlavní výhrou je knížka Výběr z povídek, ale mám pro vás připravené i malé překvapení, abyste přece jen měli co číst :)
Těším se na vaše odpovědi! Vítěze budu losovat, ale pokud mě nějaká odpověď opravdu zaujme, můžu si výherce i vybrat, takže se trošku snažte :))
Soutěž potrvá do příští středy 17.9.2014.
Mějte se krásně
Míša

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

6 Responses to První soutěž - jak jste na tom s angličtinou?

  1. Jupí, první soutěž, snad se na mě usměje štěstí :)

    1. Tak já si brousím zuby na Hon, už ho mám doma koupený a jsem na něj vážně zvědavá. Plus na mě čeká série Bavettovi :)
    2. http://obsessed-with-books.blogspot.com/
    3. Velice často. Během semestru na úkor knížek trpí hlavně učení.
    4. Mám Tvůj blog moc ráda a navštěvuji ho pravidelně :) Nemám vůbec co vytknout, jediný detail je možná absence zalomení u článků, takže když si třeba člověk prohlíží na úvodní stránce poslední články, je to trochu nepraktické, jak jsou tam všechny komplet vypsané.
    5. ivcca.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Nedávno som prečítala prvý diel série Medzi nebom a zemou - Stratená duša, ktorý bol skvelý a úžasne vtipný, takže ten ti odporúčam. :) Určite si chcem prečítať aj ďalšie dva diely a potom by som tiež chcela dočítať sériu Krásni a mŕtvi. :)
    2. Mám, môžeš ho navštíviť tu www.ostrov-stratenych-pribehov.blogspot.sk :)
    3. Jedine tak reality a okolitého sveta. :)
    4. To rozdelenie článkov, aby sa na úvodnej stránke nezobrazovali všetky celé, by bolo fajn. :)
    5. aly.vikart@gmail.com

    Krásna súťaž, veľmi rada by som si čítala z tejto knižky. Takto by som sa chcela naučiť čítať knihy v angličtine. :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Nevím, co jsi četla co ne, takže jich napíšu víc. :D Určitě Hunger games, Křišťály moci - moje velká srdcovka <3, pa třeba Eragon se mi líbil, nebo Princezna Viktorie a Kočičí holka. :)
    2. nroovy.wordpress.com
    3. Času, ale stojí za to, světa kolem sebe, i když ten v písmenech je lepší, možnosti nových přátelství, totiž ostatní se baví, já čtu, peněz a místa v pokoji :D
    4. To horní menu mi přijde moc dlouhé :)
    5. burgerova-veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Já bych si chtěla přečíst Jak vycvičit draka :-)
    2. unicornsloveboox.blogspot.cz
    3. občas se vzdám tak hodiny spánku, když je kniha napínavá a já musm ráno vstát. Jinak si nejsem ničeho vědoma :-)
    4. Moc moc se mi líbil projekt Každý někdy začínal... takže se těším, co vymyslíš příště :-)
    5. radynkas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    takže já bych Ti doporučila Hunger games, Hon nebo Katku Petrusovou :)
    bastera.blogspot.com
    Vzdávám se volného času, místa doma a peněz :D
    Mám Tvůj blog ráda a na to, že skoro začínáš jsi to pěkně rozjela. Projekt Každý někdy začínal měl úspěch a držím palce, ať se daří dále! :)
    bastera@seznam.cz

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Mně se líbila kniha Erebos, a nepochybně Hunger games a Poselství jednorožců, jinak moc nevím, z Fragmentu si pamatuji jenom ty méně podařené :D Momentálně se prokousávám Upířími Deníky, ale to čtu jenom proto, abych se konečně dozvěděla, jak to ukončí :D
    2. all-is-magic.blog.cz
    3. Ničeho se nevzdávám, denně jedu tak dvě hodiny vlakem, takže tam nejčastěji čtu :) Nedokážu si představit lepší činnost kromě čtení (snad možná běhání, poslouchání hudby a hraní na jevišti :D) - I když ten poslech se dá skloubit i se čtením :)
    4. Podle mně je blog přehledný, příjemný, jen možná trochu fádní vzhled, trochu bych ho oživila :)
    5. all-is-magic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.