Rozbaleno #8

Ahoj všichni! :)
V tomto týdnu mi přišly tři balíčky, konkrétně recenzní výtisky! Mám ze všech velkou radost a opravdu se těším, až si knihy přečtu :)
PS: chtěli byste i NEW IN, abyste věděli, jaké knihy mi přibyly do mé e-knihovničky? :)




První balíček je recenzní výtisk od nakladatelství Beta, který ale nemám vyfocený jako unboxing, protože došlo k menší chybce a balíček jsem proto nerozbalovala já. Vše se ale vyřešilo a já se už teď těším, že si vyzkouším recenzovat knihu z tohoto žánru :)

A jdeme na druhý balíček ...







... v něm jsem našla recenzní výtisk od nakladatelství Fragment , který jsem si vybrala, protože se o celý případ Kájínka docela zajímám. Očekávám zajímavou knihu, snad tomu tak bude :)

A ve třetím balíčku jsem našla ...





... knihu, kterou mi poslala moc hodná Míša z Euromedie! Aaaach jak já se na tuhle knížku těším :)

+ takovéhle krásné dárečky :)



A co jste si pořídili/dostali tento týden vy? Co čtete? :)
Mějte se krásně
Míša

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Rozbaleno #8

  1. Strašně by jsme chtěla Manželovo tajemství. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Záložku s okem od Yoli mám taky! :D Doufala jsem, že v červnu navážu spolupráci s Odeonem, ale celá komunikace je dost pomalá a tak jsem to vzdala... (protože jsem musela pětkrát poslat odkaz na recenzi a stejně nemám jistotu, jestli došel...)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemravné známosti mi také brzy přijdou od Bety. :) Jinak jsem dneska dočetla Selekci a začínám číst Labyrint: Útěk. :) Selekce je mimochodem fakt skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie záložky a Manželovo tajomstvo vyzerá krásne. :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.