Report: Sraz a předpremiéra třetího dílu Hunger Games

Ahoj všichni! :)

Dnes konečně přidám něco jiného, než recenzi či unbloxing! A co to bude? Report ze srazu a předpremiéry první části třetího dílu Hunger Games: Síla vzdoru, které oba pořádalo knihkupectví Neoluxor.
Abych to vzala pěkně po pořádku ... Ještě před srazem, který se konal ve středu, jsem se potkala s Madlenkou a Janičkou, abychom měly trošku víc času všechno probrat, když jsme se asi měsíc neviděly! :) Samozřejmě, jsem přišla až po oné pověstné akademické čtvrthodince (skoro hodince), ale to už mi snad holky odpustily...
Po nutné návštěvě Costy jsme ještě v bagetérii přibraly Báru a mohly vyrazit na sraz, který Neoluxor umístil do příjemné kavárničky Krásný ztráty. Přiznám se, že jsem od srazu očekávala něco trošku jiného. Předpokládala jsem, že bude příležitost poznat blogery z neoluxoráckého blogteamu, ale klasicky se udělaly skupinky a z blogteamu tam zase tolik lidí nebylo. Aspoň jsem se mohla vidět s holkama, které už znám, ale mimo srazy se moc nescházíme :) Díky Emině kvízu jsem zjistila, že trilogii Hunger Games nutně potřebuju znovu přečíst, protože jsem se s odpovědmi na její detailní otázky hodně prala! Alespoň jsme se u toho ale pobavili a vítězové určitě měli radost i z hezkých tématických cen :) Zábavu poté podpořila i pantomima.
Pak už jsme se po skupinkách začali trousit do Slovanského domu, kde na nás v kině čekal malý sál. Ještě před začátkem filmu se losovaly výherci dalších cen, já už se (jako člověk, co nikdy nic nevyhrává :D) ale těšila na prostředí třináctého kraje! A asi jsem věděla proč, protože jsem byla první scénou vtažena do děje a z transu mě probudila až závěrečná písnička s titulky.
Tu si mimochodem poslechněte, je skvělá! Ještě jedna ji ale hravě strčí do kapsy, o tom ale později...

Co bych měla napsat k samotnému filmu? Snad radši nic, protože byste si o mě mysleli, že jsem právě omládla o 6 let a je ze mě čtrnáctiletá upištěná puberťačka! Ne každý byl z posledního dílu trilogie Suzanne Collins odvázaný, i proto byl pouze málo kdo nadšený z faktu, že je děj rozdělen na dvě části. Tvůrci ale očividně věděli, proč to udělali. Dokázali perfektně vystihnout celý děj, ke kterému i sem tam něco přidali, a tak na film mohou jít i nečtenáři a perfektně si vychutnat všechny hlavní scény a myšlenky z knihy, které bývají často u filmových verzí notně osekané. Tou možná nejemotivnější scénou celého prvního dílu je zpívající Katniss (Jennifer Lawrence), jejíž písnička už oběhla svět!
Nejsem filmový kritik, a tak s klidným srdcem můžu napsat, že filmu nemám co vytknout. Líbilo se mi zpracování děje, použití efektů a kulis. Smeknout musím před dokonale přesvědčivými hereckými výkony. Díky tomu, že už to nějaký ten pátek od té doby, co jsem knihu četla, bude, jsem si mohla děj vychutnat, aniž bych film s knihou srovnávala. V celkovém součtu ale musím přiznat, že filmové zpracování se mi líbilo (možná o dost) víc!
Co víc vám tedy mám říct, než abyste si do kina zašli sami? Ať už tam půjdete s očekáváním či bez, pokud máte rádi celou trilogii, zklamáni nebudete.

Jsem moc ráda, že jsem se nakonec díky Janičce na předpremiéru dostala, za to jí moc děkuju! A děkuju i všem ostatním, kteří se mnou to fajn středeční odpoledne trávili :)
Příště čekejte report z 5. narozenin nakladatelství CooBoo! :)))

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Report: Sraz a předpremiéra třetího dílu Hunger Games

  1. Souhlasím, je to neuvěřitelně povedený film. A také bych si mohla znovu přečíst třetí díl. A sraz lehce závidím. :)
    Děkuji za komentář u sebe na blogu, ano, Alenka v říši divů, to je přesné. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.