Rozbaleno #16

Ahoj všichni!

Tak jsem se minulý týden vrátila domů a nǎsla tam tři balíčky! A nekecám, nečekala jsem je (některé tak brzo, jiné zase dříve)!
Jdeme rozbalovat?

První balíček, copak se v něm asi ukrývá? :)




Kniha s nádhernou obálkou, kterou mi k recenzi nabídl sám Michael Weber, z čehož jsem měla a stále mám obrovskou radost, a už se na čtení této knihy velmi těším!

Ale pojďme už na druhý balíček...



Tohle je recenzní výtisk od knihcentra, na který jsem narazila náhodou, ale hned mne zaujal! Po přečtení nešťastného příběhu z K2 mám chuť na další skutečné a téměř neuvěřitelné příběhy!

A ppslední balíček mne opravdu překvapil...



Vůbec mi nedošlo, že jsem si z říjnových recenzních výtisků u MOBY vybrala hned dvě knížky! Těším se na ně a hlavně Podezřelý má nádhernou obálku!


Všechny úlovky z minulého týdne z balíčků...

+ jeden pozdní ale skvělý dárek k narozeninám :))

+ a vlastně ještě jeden poudnější od té mojí Madlenky :*

Mějte se krásně a nezapomínejte si kupovat a objednávat knížky, které pak nebudete stíhat čist, jako já :))

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Rozbaleno #16

  1. Áááá... tu Ava záložku strašně závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podezřelého mám doma též :) Obálku má krásnou, jsem zvědavá na obsah :)

    OdpovědětVymazat
  3. To máš super, že ti nabízí knihy k recenzi, jsi šikovná :-) Jinak Oběti ráje jsem četla, je to perfektní knížka, doufám, že o ni budeš mít nějaký článek :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je zase úlovků. :) Ať se líbí. :D :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásky a jaká je to zase hromada.. :O :D Divím se, že to máš kam dávat.. :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.