Rozbaleno #17

Ahoj všichni :)

Tak jsem ti s dalším týdnem a také dalším balíčkem... A že z toho mám radost vážně obrovskou!



Tušíte? 


Nakladatelství Fragment přichází s další perlou! Alespoň pro mě a pro všechny tenisty a tenisové fanoušky! Miluju tenis, sport, životopisy, lidské a sportovní příběhy, historii, výsledky. A to všechno v knize najdu, pevně v to věřím a obrovsky se na ní těším! :)))




Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Rozbaleno #17

  1. O téhle knížce ani nevím, vidíš to. :) Ať se líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, to je pekné, že máš tak rada šport. Prajem ti príjemné čítanie. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem zklamaná :D já jsem čekala hory doly a sport.. bohužel, to není nic pro mě.. to tak kniha o čokoládě, to bych si dala :D

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.