CooBoo slavilo 5. narozeniny!

Zdravím! :))
Dnes jsem se chtěla jen ve zkratce zmínit o páteční oslavě 5. narozenin nakladatelství CooBoo!
S tímto nakladatelstvím sice nespolupracuji (ale co si budeme povídat, v poslední době mě jejich knížky baví asi nejvíc - opravdu je ten věk na občance trošku mimo...), přesto jsem se na jejich oslavu v příjemných prostorách Era svět dostala, a to díky poslední výzvě. Stačilo napsat komentář a mohla jsem dorazit, tak proč bych si ve čtvrtek večer na rychlo neudělala plány na večer následující! :)
Protože šla i Naty, Madlen a Katka, o zábavu jsem měla postaráno :) Ze začátku se o ni starali ale hlavně organizátoři z řad nakladatelství CooBoo! Šéfredaktorka Terka nám přiblížila historii tohoto stále ještě mladého nakladatelství, což jsem si moc ráda vyslechla. Nejvíc mne ale zaujal ediční plán na leden - březen 2015! Tolik skvělých knih, takže bych měla začít redukovat své stavy nepřečtených knih, co mi leží doma...!
Všichni museli být nadšení z tomboly, která byla opravdu bohatá, a člověk navíc musel udělat jediné - napsat CooBoo přáníčko k narozeninám, nebo splnit nějaký úkol z Destruktivního deníku! Protože jsem nekreativec, zůstala jsem u přání! A co jsem si odnesla?

Slevové poukázky jsou nutnost, záložky a placky taky! 2 plakáty týkající se Divergence, snad ještě větší nutnost (no, jestli já jsem zrovna z Mírumilovnosti...). No a světě div se, Destrukční deník! Když jsem si šla pro číslo do tomboly, akorát jsme ho s holkama řešily. Říkala jsem jim, že ten si určitě nekoupím, ničit knížky a ještě podle toho, jak je tam napsáno, to není nic pro mě. A teď ho mám doma i s karikaturou od autora kubulínského loga! A to už se ho přece nemůžu vzdát! :) Navíc spousta těch úkolů vůbec není špatná, člověk se pobaví :) Takže za mě nakonec palec hore!
Celý večer se nesl ve znamení knížek, jídla a dobré zábavy! Moc jsem nefotila, nebo spíš to řeknu takto, fotila se selfíčka, ale ty radši moc zveřejňovat nebudu! Doporučuju se ale podívat k Janě na nádherné fotky, které opravdu celý večer skvěle znázorňují! :))
Takto vás zdravíme z kubulínské párty a těšíme se zase třeba za rok! :)))
Nakladatelství CooBoo přeji spoustu prodaných výtisků a spokojené čtenáře! :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to CooBoo slavilo 5. narozeniny!

  1. Bylo to fajn a zase někdy musíme udělat nějaký sraz!! :) S vámi totiž není možné se nudit :)
    Krásná fotka!
    A některá selfíčka by opravdu nikdy neměla spatřit světlo světa :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší vám to:)) Já Young Adult zrovna moc nečtu, tak u COOBOO jsem trochu mimo mísu, ale sleziny knihomolů jsou vždycky super, ať čte každý, co chce:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek ! :) Pořád mě mrzí, že jsem přišla o ten začátek :(
    Ale aspoň je v podobě selfiečka zdokumentováno, že jsem tam vážně nakonec byla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Muselo to být super, škoda že je to tak z ruky, jinak bych to zkusila.. :) Ale je dobře, že jste si to tak užili a vyhrála jsi tak skvělé ceny! Úžasný článek :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.